Monday, May 14, 2012

Happy mother's day - Hyvää äitienpäivää

Got a rose today. Sain tänään ruusun.
 Sunday. I went to ROM, the Royal Ontario Museum (http://www.rom.on.ca/). It's this big museum with lots of things to see. I didn't see a half I think, I spend about 2 hours there and took so many photos that I had to delete old ones so I could take more photos. I'm going to load up more photos so I'm not going to write more than this.

Tänään, sunnuntaina menin ROM:iin eli Royal Ontario Museoon (linkki yllä). Se on valtava museo, jossa on ihan hirveesti nähtävää. En varmasti nähnyt puoliakaan sen parin tunnin aikana, jonka siellä vietin. Otin niin paljon kuvia, että piti poistaa vanhoja voidakseni ottaa lisää. En kirjota tän enempää, vaan laitan sen sijaan lisää kuvia.









Musorakennus koostui kahdesta eri rakennuksesta, vanhasta ja uudesta. Se uusi oli jotenkin epäkäytännöllinen ja kolkko, vanha taas tollanen kaunis vanha tiilirakennus. Ne siis oli vaan lisänneet siihen eteen tollasen modernin lisäosan saadakseen lisätilaa.

The museum consisted of two buildings, the new and the old. The new one was very  unpractical and dready. The old one was beautiful brick building. They had just added this expansion in front of the old one to get more room.



















Narrow head. Kapea pää.

































No comments:

Post a Comment